တရုတ်နိုင်ငံ၏ တိုက်ရိုက်ထုတ်လွှင့်မှုလုပ်ငန်း live-streaming industry သည် မကြာသေးမီနှစ်များအတွင်း ကိန်းဂဏန်းတိုးတက်မှုကိုမြင်တွေ့ရကြောင်း၊ ယင်းသည် ဘရန်း (အမှတ်တံဆိပ်) များကို တရုတ်စားသုံးသူများနှင့် ထိတွေ့ဆက်ဆံပြီး အပြန်အလှန်အကျိုးပြုသည့်ပုံစံဖြင့် ချိတ်ဆက်ရန် ထူးခြားသောအခွင့်အရေးကိုပေးကြောင်း၊ ၂၀၂၂ ခုနှစ်တွင် တရုတ်၏ e-commerce တိုက်ရိုက်ထုတ်လွှင့်မှုကဏ္ဍ၏ စုစုပေါင်းဝင်ငွေသည် ကြည့်ရှုသူစုစုပေါင်း သန်း ၆၆၀ ဖြင့် ရမ်မန်ဘီ ၁ ဒဿမ၂ ထရီလီယံ (အမေရိကန်ဒေါ်လာ ၁၈၀ ဘီလီယံ) သို့ ရောက်ရှိရန် ခန့်မှန်းထားသည်။
၂၀၂၁ ခုနှစ် iResearch ၏အစီရင်ခံစာအရ ဤကိန်းဂဏန်းသည် ၂၀၂၃ ခုနှစ်တွင် ယွမ် ၄.၉ ထရီလီယံ (အမေရိကန်ဒေါ်လာ ၇၂၀ ဘီလီယံ) အထိ တိုးလာမည်ဟုခန့်မှန်းထားကြောင်း၊ ယင်းသည် နိုင်ငံတွင်း e-commerce ရောင်းချမှုစုစုပေါင်း၏ ၁၁.၇ ရာခိုင်နှုန်းကို တွက်ချက်ခြင်းဖြစ်ကြောင်း၊ စီးပွားရေးသို့ တွန်းအားအသစ်များပေးမည်ဖြစ်ကြောင်း၊ Livestreaming သည် ကုန်အမှတ်တံဆိပ်များ အရောင်းမြှင့်တင်ရန်နှင့် လယ်သမားများကဲ့သို့သော အသေးစားအော်ပရေတာများအတွက် စားသုံးသူများထံ ပိုမိုကောင်းမွန်စွာဝင်ရောက်ခွင့်ရရှိရန် အဓိကနည်းလမ်းအဖြစ်လုပ်ဆောင်ပေးနိုင်ကြောင်း၊ ၎င်းသည် ကပ်ရောဂါကာလအတွင်း အဆမတန် ကြီးထွားလာကာ လူများအား အွန်လိုင်းစျေးဝယ်ရန်နှင့် lockdowns များကြားတွင် အပြန်အလှန်အကျိုးသက်ရောက်မှုနှင့် အတွေ့အကြုံများရရှိရန် လှုံ့ဆော်ပေးချက်များတိုးပွားလာကြောင်း၊ လက်ရှိတွင် e-commerce ကုမ္ပဏီကြီး Alibaba ၏ Taobao Live သည် သုံးစွဲသူများ၏ ၆၈.၅ ရာခိုင်နှုန်းကို ရယူထားပြီး Douyin နှင့် Kuaishou တို့က တိုက်ရိုက်ထုတ်လွှင့်မှု အဓိကဝေစုကိုရယူထားသည်။ JD.com နှင့် Baidu ကဲ့သို့သော အခြားသော တရုတ်အင်တာနက်ကစားသမားကြီးများသည်လည်း ဈေးကွက်တွင် ၎င်းတို့၏တည်ရှိမှုကို တိုးမြင့်လာစေရန် ကြိုးစားနေကြသည်။
တိုက်ရိုက်ထုတ်လွှင့်သူများသည် e-commerce ခေတ်တွင် အရောင်းသမားများဖြစ်ကြောင်း ၂၀၂၀ ခုနှစ်စာရင်းအရ "ပရော်ဖက်ရှင်နယ်" တိုက်ရိုက်ထုတ်လွှင့်မှု အစီအစဉ်တင်ဆက်သူ အနည်းဆုံး ၁.၂၃ သန်းရှိပြီး ၂၀၁၉ တွင် ၂၅၀,၀၀၀ ဉီးနှင့် နှိုင်းယှဉ်နိုင်ပါကြောင်း၊ ပြည်တွင်းစက်မှုလုပ်ငန်းနှင့် ကူးသန်းရောင်းဝယ်ရေးဗျူရိုတွင် စာရင်းသွင်းသူများသည် ၎င်းတို့၏ထုတ်ကုန်များကြော်ငြာရန်အတွက် အကောင့်ဖွင့်နိုင်ကြောင်း၊ တရုတ်နိုင်ငံ၏ တိုက်ရိုက်ထုတ်လွှင့်မှု စျေးဝယ်နေရာအား ကြည့်ရှုသည့် နိုင်ငံခြားရင်းနှီးမြှုပ်နှံသူများသည် ဤလုပ်ငန်း၏ အားတက်ဖွယ်နှင့် ကန့်သတ်ချက်နှစ်ခုလုံးကို တိုင်းတာရမည်ဖြစ်ကြောင်း၊ တရုတ်နိုင်ငံ၏ ဦးဆောင်မှုနောက်တွင် အနောက်တိုင်း ကုန်အမှတ်တံဆိပ်များ၊ လက်လီရောင်းချသူများနှင့် စျေးကွက်များသည် ထုတ်ကုန်များကိုမြှင့်တင်ရန်အတွက် ၎င်းတို့၏ ကိုယ်ပိုင်တိုက် ရိုက်-ကူးသန်းရောင်းဝယ်ရေးလုပ်ငန်းများနှင့် ပွဲများကိုတည်ထောင်ကြကြောင်း၊ ဥပမာအားဖြင့်၊ Tommy Hilfiger သည် တရုတ်နိုင်ငံတွင် အောင်မြင်ပြီးနောက် ၎င်း၏ တိုက်ရိုက်ထုတ်လွှင့်မှုအစီအစဉ်ကို ဥရောပနှင့် မြောက်အမေရိကသို့ မကြာသေးမီက တိုးချဲ့ခဲ့ပြီး ရှိုးတစ်ခုတွင် ပရိသတ် ၁၄ သန်းကို ဆွဲဆောင်ခဲ့ပြီး နှစ်မိနစ် အတွင်း hoodies ၁၃၀၀ ခု ရောင်းချခဲ့ကြောင်း၊ တိုက်ရိုက်ထုတ်လွှင့်ခြင်းလုပ်ငန်းအတွက် အလားအလာသည် အားကောင်းနေဆဲဖြစ်ကြောင်း၊ အထူးသဖြင့် ယခင်က လက်လှမ်းမမီနိုင်သော စျေးကွက်များတွင် ဆွဲငင်မှုကို လွယ်ကူချောမွေ့စေပြီး ဖောက်သည်-အမှတ်တံဆိပ်ဆက်ဆံရေးကို မြှင့်တင်ပေးပြီး သုံးစွဲသူများထံမှ တန်ဖိုးရှိသော ထိုးထွင်းသိမြင်မှုများကို တိုက်ရိုက်ဆွဲယူပေးသောကြောင့် ဖြစ်ကြောင်း ဖေါ်ပြထားပါသည်။
(မြန်မာစီးပွားရေးသံမှူး၊ ကူမင်းမြို့)
ရင်းမြစ် www.china-briefing.com/news/chinas-livestream-industry-market-growth-regulation-enabling-technology-and-business-strategies/